Tuesday, October 2, 2007

Ny speltider mot Fabrikörerna tisdag 9/10 kl 18.00 i HÖKARÄNGEN!

7 comments:

Anonymous said...

Jag siktar på att vara med både på måndag och tisdag!
/Calle

Anonymous said...

Jag med!

Anonymous said...

Jag med!

Anonymous said...

jag med

Anonymous said...

jag med

Anonymous said...

OK, reviderad info.

Jag kan inte komma idag, och förmodligen inte imorgon heller. Ett par saker har hänt som gör att jag måste jobba över några dagar och matcher kl 18:00 funkar tyvärr inte då.

Lycka till pågar, gör mig stolt.

Anonymous said...

Skön vinst idag, även om jag fortfarande är lite skakis... Det var visst något av en glädjekalkyl jag levererade idag. Såhär är det: Vi har fortfarande chansen på andraplatsen. Första också, men då måste vi ta in 18 i målskillnad mot Schteekarna. Inte så troligt... DOCK! OM Bagarmossen Öfvre idag slår Happy Fellows och vi sedan tar in en poäng på dem i extraomgången imorgon OCH BK Boys tappar tre poäng emot Kramfors Stars och Söder United så har vi andraplatsen. Ganska krångligt och många OM men det kan gå!!! Heja heja Svineri!