Sunday, October 28, 2007

0-1 premiär

Två citat som sammanfattar matchen på ett bra sätt:

"Då har vi spräckt nollan för hedersamma förluster under inomhussäsongen" Pierre

"Ni borde fått med er en poäng, minst" en av motståndarna

Det är ju tjatigt men vi var bättre än dom. Dom gjorde ett snyggt mål, sen hade dom några lägen till men för det mesta backade dom hem och lät oss skjuta skott efter skott på deras målvakt, matchens lirare. Inget gick in.
Vi hade inga avbytare, dom hade tre, trots det var det snarare vi som drog upp tempot i matchen, kanske p g a att dom spelat en match tidigare under kvällen. För övrigt berodde det på att de anmält lag i två serier, så det är inget vi riskerar att drabbas av.

Nästa vecka är jag, Edvin och Pierre borta så alla andra som är sugna kan vara med. Hoppas ni spräcker målnollan då och tar en seger. Tiden är 20.55, matchdressen är svart, lycka till!

11 comments:

Anonymous said...

Jag har legat hemma i flunsan ett par dagar så att jag skulle sparka boll på fredag är helt uteslutet. Nu kommer problemen slag i slag här, men jag hoppas ni blir tillräckligt med folk ändå.

Anonymous said...

Efter diverse bortfall ser laget ut såhär:

Lundis
Calle
Josh
David
Adam

Anders är i sthlm så jag frågar om han vill vara med, en avbytare kan ju vara bra att ha

Anonymous said...

Jag har också fått återbud.

Anonymous said...

Jag måste tyvärr också lämna återbud till imorrn, ledsen för det!

Anonymous said...

Oj, jag kanske redan var borträknad...bra i så fall.

Anonymous said...

Lundis, innebär det att du inte är med eller är det någon annan som du har försökt värva som inte kan vara med?
/Calle

Anonymous said...

Johan Är med
så vi bör se ut så här ikväll:

Joshua
Adam
Calle
David
Johan

blir tuft... men jag äter utmanningar till frukost.

-joshua

Anonymous said...

Men, hur gick det?!?!?

Anonymous said...

Är osäker på min medverkan på fredag, får se om ett par dagar. Sen tid igen såg jag... och det gäller för nästan alla våra matcher.

Anonymous said...

Jag är gärna med nästa fredag, då helst som utespelare
/Calle

Anonymous said...

ja hur gick det?