Thursday, March 13, 2008

Större bilder, 2 varianter av alt.1




15 comments:

Anonymous said...

Nr. 2 är snyggast!
/Calle

Peter said...

nr 2s framsida men nr 1 har snyggare baksida med lite tjockare nuffra..

Anonymous said...

Av de tre tröjorna är ettan snyggast (Tycker att siffrorna på alt. 2 är snyggast).

Anonymous said...

Tjock text på ryggen som bild 4, men den andra ryggtexten. Den mindre loggan är snyggaree tycker jag.

Peter said...

håller helt med edvin om det var oklart tidigare...

Unknown said...

Jag håller på nr 2. Sen undrar jag om vilka friheter det finns att klämma in grismasken på framsidan istället för fotbollsliraren alt. skriva ut på sånt papper som man stryker på. Blir en mer personlig touch då. Kompletterar man sen med likadana gula strumpor så blir vi oslagbara.

Anonymous said...

Oslagbara blir vi när vi spelar i grismasker allihopa...

Anonymous said...

...och det ska nog skyndas på om vi ska ha tröjorna till premiärmatchen på nya säsongen? Passa på när alla fått lön? själv hade jag uppesittarkväll tills de trillade in på kontot...

Anonymous said...

Hög tid att beställa som sagt!

Gillar Pierres förslag med grismasken.

Anonymous said...

Nu är preliminär serieindelning klar.

Vi hamnar i division 9. Spelar i Skarpnäck på onsdagar. Inte idealt kan jag tycka. Måndagar hade varit att föredra. Om vi är snabba kan vi kanske byta serie, men spelprogrammet läggs ut under veckan så i så fall måste vi som sagt vara snabba.

Anonymous said...

väldigt snygga tröjor!
men brunt, det är ju vår färg!

mvh Happy Fellows

Anonymous said...

Tycker också måndagar!

Anonymous said...

Jag håller mer Camera Digital!
Han gillar också måndagar och Bredäng bättre...

/Herrmann

Peter said...

division 9 står som elit på korpens hemsida.. låter otrevligt tycker jag. Måndagar is the way to go tycker jag med.och bredäng...

Anonymous said...

Bara lugn, det är fixat nu, div 13 i Bredäng på måndagar blir det