Thursday, April 10, 2008

MATCH NU PÅ MÅNDAG, TID ?

På måndag drar korpenserien igång, tyvärr har de inte lyckats ge oss några exakta tidsangivelser än. Så fort det kommer läggs det upp på bloggen såklart. För den som redan vet att han kan spela oavsett och det är kl halv sju eller halv nio kan man anmäla sig redan nu. Jag är såklart med i säsongspremiären! Vinnare i tröjtävlingen blev alternativ nr 2 fast med fetare nummer på ryggen. Tröjorna är beställda och har vi tur kommer de imorgon eller på måndag men antagligen får vi vänta till mitten av nästa vecka. Ta alltså med bruna och röda tröjor på måndag för säkerhets skull. Nu drar allvaret igång, hoppas ni är i toppform och inte för nedtränade efter försäsongen, hoppas vi ses på måndag!

5 comments:

Unknown said...

Jag kan och vill vara med och lira oavsett tid. Det var på tiden men.. Nu jävlar börjar det!! Gött!

Anonymous said...

Matchen är 18:45. Till min obeskrivliga fasa upptäckte jag nu att jag har obligatorisk statistik på måndagkvällen och kan därför inte vara med. 5 maj kommer jag också vara borta, annars räknar jag med att närvara på alla matcher. Tråkigt tråkigt.

Anonymous said...

Jag ska försöka komma undan svärföräldrarna och dyka upp på måndag!
/David

Anonymous said...

Det är alltså inte nu på måndag. Utan nästa.
Därför initierade jag en träningsmatch mot Happy Fellows nu på måndag. Verkar dock som att de har flera spelare som är mer intresserade av derbyt Bajen-AIK.

/37 HERRMANN

Peter said...

anmäler mig härmed till matchen den 21a.
så va det sagt.