Monday, February 18, 2008

Förlust 2-5, nästa vecka 20.20

Vi vet ju ungefär vad vi har för motstånd att räkna med i den här serien och när vi mötte serieledarna var det inte så mycket att säga om även om vi närmat oss de bättre lagen, särskilt på slutet sen vi börjat med vårt hyfsat framgångsrika nya markeringsspel. De tog ledningen och höll den resten av matchen,vi reducerade 2 gånger men det kändes aldrig riktigt nära. Johan och Josh delade målvaktssysslan och gjorde det tappert.
Nästa vecka möter vi Boys som vi haft svårt för i de två tidigare mötena men nu när vi höjt oss ett snäpp och de kanske underskattar oss en smula så en skrällchans har vi helt klart, de är inga fantastiska fotbollsspelare. 20.20 är det avspark och vi spelar i svarta tröjor, kom igen och anmäl er!

9 mål: Noak
5 mål: Martin
4 mål: David
3 mål: Pierre och Johan
1 mål: Lundis

Just det, så är det äntligen dags för utomhusspel snart. Alla som vill vara med, skriv det här och sätt in pengar på mitt konto. Kostnaden är 3980, om alla är med blir det 330 kr var. Om ni inte har kvar mitt kontonummer, säg till så får ni det, kanske inte ska lägga upp det här igen om det kan vara farligt på något sätt. Sista anmälningsdag är 29/2, men ni får gärna ha lite framförhållning då jag ska lägga ut

13 comments:

Anonymous said...

Jag är med på fredag och på utesäsongen.

Anonymous said...

Instämmer med föregående talare.

Anonymous said...

Förövrigt slutar meddelandet mitt i en mening, hoppas det inte var något viktigt vi missade.

Anonymous said...

ok, meningen slutar: pengar.

jag är ju också med på fredag förresten

Anonymous said...

Jag citerar Edvin:
"Jag är med på fredag och på utesäsongen."

Laget so far, inne som ute:

Edvin
Fredrik
Noak
Martin

Unknown said...

Är lite osäker, kan kanske vara med om det krisar men håller mig passiv så länge.

Anonymous said...

Adam said...

Josh är med ikväll.

Jag är troligen men lite ösäker...
Sambos föräldrar är här på besök från Skåne, men matchen kan vara en mycket behövlig uppehåll i det "roliga".

Listan står då så här:

Edvin
Fredrik
Noak
Martin
Josh

Pierre?
Adam?

Anonymous said...

Adam continued to say...

Jag är också med utomhus...

Anonymous said...

Ni verkar kunna lösa det så då hoppar jag över idag.

Hör av mig om utomhussäsongen!

/Pierre

Anonymous said...

Jag kommer.

Anonymous said...

Det verkar bli bra med folk ikväll, så jag väljer att passa..

Lycka till ikväll!

/JOhan

Anonymous said...

jag passar också med så här bra uppslutning. Lycka till!!
/David

Anonymous said...

Bra uppslutning...

Edvin
Fredrik
Noak
Martin
Josh
Lundis
& kanske Adam

Jaja, vi blir åtmisntone minst en avbytare.