Sunday, September 2, 2007

Match imorgon 20:15

Det är inte lika roligt att skriva matchrapporter när man har förlorat. Därför skiter jag i det. Men vi förlorade iallafall snöpligt med 4-5 mot Söder United. Imorgon är det match igen och chans att återupprätta hedern (?) och haka på toppen om vi spöar BK Boys. Det blir svårt men eftersom det är omvända serien nu så ska väl det gå också.
Det blir svarta matchtröjor eftersom Boys är gula.

Skytteligan:

11 mål: Noak
6 mål: Martin
5 mål: David
4 mål: Peter (1 från 20 cms avstånd)
3 mål: Lundis (2 från 20 cms avstånd)
1 mål: Johan, Calle, Pierre & Josh

Nollor (cred till försvaret):

2: mot FC Stolpskott & Happy Fellows

Räddade straffar:

1: Edvin

5 comments:

Anonymous said...

Adam Said...

Jag är med idag.
Någon annan?

Anonymous said...

Jag har ont i knäna men är med. Brukar inte kännas så mycket under matchen.
/Calle

Anonymous said...

jag kommer

Anonymous said...

jag är game men tusan vad det regnar och åskar ute...Hoppas verkligen det upphör illa kvickt...

Anonymous said...

Detta är vad som gäller för innefotbollen. Jag röstar på lördag lunch eller söndag kväll.

Speldagar: Lördag-söndag 10.00-19.00
Fredagsserien spelas fredagar 18.00-21.00
Morgonserien spelas vardagmorgnar 06.30-08.00

Inbjudan läggs upp på hemsidan i början av september!