Sunday, January 27, 2008

Ny förlust 3-6

En ny förlust mot ett nytt lag som var lite för bra för oss. Siffrorna var tyvärr snarare i underkant även om vi missade en del chanser eftersom de var väldigt offensiva och lämnade luckor bakåt.
Det var tur att vi hade Edvin i mål många gånger och att Edvin hade stolparna till hjälp.
Nästa vecka är det match mot en ny bottenkonkurrent, Torget.se, som vi slog förra gången, det behöver inte betyda något påminner inte minst den här matchen om.
20.20 är det avspark, ta med er röda tröjor, anmäl er här!

7 mål: Noak
5 mål: Martin
4 mål: David
3 mål: Pierre
2 mål: Johan
1 mål: Lundis

12 comments:

Anonymous said...

Ja tyvärr kan varken jag eller Calle vara med på fredag. Men heja heja! Jag lämnar målvaktsgrejerna till Noak i veckan, kanske Peter vill stå?

Anonymous said...

Jag är i Dublin på fredag.

Anonymous said...

jag har tyvärr jobbfest. Ska däremot kunna vara med nästa fredag, den 8'e. Lycka till!
/David

Anonymous said...

Jag är med, någon annan?

Anonymous said...

Lär ju va. Men blir vi ett lag? Skralt so far. Och ni som ska va med, glöm inte RÖDA tröjor på fredag...

Anonymous said...

Fan jag skäms. Jag kan inte vara med på fredag heller. Jag är tyvärr alltför upptagen på helgerna. Flickvän i Malmö gör inte saken enklare.

Unknown said...

Jag kan vara med imorrn men uppslutningen ser ju inte hundraprocentig ut. Blir det nån match å hur vet man det?

Anonymous said...

Kolla här om det blir, jag gissar dock att det trillar in iallafall 2 till. Josh, Adam, Johan, Peter?

Anonymous said...

Lite sent men Ja, Jag Är med
då är vi:

Noak
martin
pierre
Joshua

o jag ringer adam precis just nu för att fråga...

Anonymous said...

OK, då blir det lag ikväll!


Pratade med Peter alldeles nyss och han kommer också, och Noak messade mig att vi var fullt också så kanske kommer Adam också.

Så.

Martin
Noak
Pierre
Josh
Peter

(+Johan och Adam och kanske nån mer?)

Fullt lag iaf. Så ses där i RÖDA tröjor!

Anonymous said...

Johan är med, ber om ursäkt för att jag meddelar så sent. Men veckora går så fort o så plötsligt är det fredag. Men ikväll ska vi krossa vilka vi nu möter. Om vi inte har tekniken, får vi trötta ut motståndarna istället...

vi syns
Johan

Anonymous said...

Haha, ja konditionen är helt klart ett av våra starkaste kort :P. Ikväll tröttar vi ut dom! Gött fullt lag med råge, en trist detalj att vi saknar naturlig målvakt. Antar att ingen känner sig manad så det får väl lösas genom lottning som förra gången...Eller kommer Peter kliva fram som hjälte i egenskap av tredjemålvakt? :0