Monday, February 4, 2008

19.45 på Fredag, WO-seger utan mening

Fredagens match blev en bitter vinst med 5-0 på WO. När jag kollar tabellen idag visar det sig att Torget.se nu har utgått ur serien och blivit bortplockade från tabellen. Det innebär att vi ligger sist igen. Jävla fegislag!
Istället fick spela en träningsmatch på skoj mot serieledarna vilket ju var bättre än inget. Kul att spela och vi gjorde bra ifrån oss, vi vann matchen men dom hade precis spelat en match och gick nog inte på högsta växel.
Nästa vecka möter vi mittenplacerade Ulven som blandar och ger ganska mycket, vi har dock fått stryk båda matcherna, dock bara med 1-0 orättvist i första matchen. Vi har helt klart en chans.
Det är svarta dräkter som gäller, match 19.45, anmäl er så snart ni vet om ni kan komma.

För övrigt kan man nu anmäla sitt lag till utomhussäsongen. Sista anmälningsdag är 29/2, hoppas att alla vill fortsätta spela med Svineri till våren!

4 comments:

Anonymous said...

Jag är med utomhus! Och på fredag desutom....
/Calle

Anonymous said...

Det bästa var ändå Pierres - i sann svinerianda - totalt förlorarosande kommentar på tunnelbanan hem när det var dags att skiljas åt efter matchen: "Ok, kul att spela ikväll iallafall. Bättre lycka nästa gång grabbar!"
Kommentaren fälld efter kvällens två vinster, WO-vinsten och den spelade som inte räknas :)

Anonymous said...

Jag är bortrest nästa match. Men jag håller tummarna.
/Johan

Unknown said...

Jag är med imorrn.